czwartek, 5 lutego 2015

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o nielicznej liczbie wyświetleń, co daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od bloggera, który Cię nominował. Następnie Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała.

Zdarzyło się, że i ja otrzymałam nominację.
Oto, moje odpowiedzi:
1. Do napisania opowiadania zmotywowały mnie koleżanki z forum gry MissFashion.
2. Oczywiście, że wolę czytać książki. Jestem straszny mól książkowy (i dobrze mi z tym ^w^)
3. Moje ulubione seriale to: ALF, Stargate i Battlestar Galactica (wersja z roku 2004)
4. Zwykle czekam, aż seriale pojawią się w sieci, żeby móc je obejrzeć w całości. Filmy zwykle też, choć czasami zdarza mi się chodzić do kina.
5. Nie mam ulubionego gatunku muzycznego. Aczkolwiek bardzo lubię te piosenki, które mają w podkładzie gitarę lub pianino. No i duety. Kocham duety.
6. Bardzo lubię muzykę zespołu Within Temptation i Evanescene.
7. Właściwie, to nigdy nie miałam nikogo, kogo mogłabym nazwać swoim idolem.
8. Johnny Deep i Milla Jovovich
9. Trzy ulubione książki, co? Trudny wybór, ale będą to:
a) Mistrz i Małgorzata - bo uwielbiam Wolanda (♥)
b) Pomniejsze bóstwa - bardzo mądra książka z dużą szczyptą ironicznego humoru mojego ulubionego autora
c) K-PAX - książka, która zmusza do myślenia, a takie lubię najbardziej
10. Terry Pratchett
11. Obecnie waham się pomiędzy studiami biotechnologii, a studiami turystyki. Dobrze, że jestem jeszcze w LO i mam 2,5 roku na podjęcie decyzji ^^

Ze swojej strony nominuję:
~ http://miss-fashion-info.blogspot.com
~ http://swiatprzezpaznokcie.blogspot.com
~ http://reczniemalowane.blogspot.com
~ http://bellatrixremus-story.blogspot.com
~ http://aniol-krainy-cieni.blogspot.com


Pytania dla nominowanych:
1)Dlaczego zdecydowałaś/zdecydowałeś się założyć bloga?
2)Twoje motto?
3)Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa?
4)Masz jakieś zwierzątka domowe?
5)Twój ulubiony język?
6)Ulubiony dzień tygodnia?
7)Jaka jest Twoja największa zaleta?
8)Gdzie chciałabyś/chciałbyś spędzić wakacje/urlop?
9)Jaka była najbardziej szalona rzecz, którą kiedykolwiek zrobiłaś/zrobiłeś?
10)Gdybyś miał/a możliwość podróżowania w czasie wybrał(a)byś przeszłość czy przyszłość? Uzasadnij.
11)Zaliczasz się do optymistów, realistów czy pesymistów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz